Kære alle

Dette nyhedsbrev er et samlet opråb om at få hjælp til valgkampen.

Partiforeningen, kandidaterne og valgudvalget har gennem de sidste mange måneder arbejdet ihærdigt for at finde løsninger på de fleste forhold. Vi har fra partiforeningens side sammen med valgudvalget lagt strategien for valgkampen og alle de overordnede planer er på plads. Det eneste, som vi endnu ikke har helt på plads, er den praktiske del.

Vi har pålagt vores kandidater, at de skal hænge ca. 100 plakater op ud over deres egne plakater.

Alle 12 kandidater har accepteret opgaven og er i fuld gang med at gøre sig klar og er begyndt at markere sig i bybilledet og på Facebook.

Hvis man gerne vil støtte op om kandidaterne på Facebook skal man huske at ”like” eller dele opslagene, så de kommer videre ud i en større kreds.

Vores borgmesterkandidat Peter Faarbæk er blevet en moviestar og er kommet på det store lærred, da vi nu i biografen i City 2 kører en biografreklame de næste 4 uger.

De foreløbige tilbagemeldinger er, at det er en god reklame.


 25. oktober kl. 12

Bemærk denne dato og klokkeslæt.

Det er netop dagen, hvor det er tilladt at hænge valgplakater op. De enkelte kandidater har

arrangeret deres egne plakathold til ophængning af deres plakater.

Men, vi mangler nogle aktive, som kan give en hånd med i et par timer til ophængning af

borgmesterkandidatens valgplakater. Udover plakater af vores borgmesterkandidat, skal

der også opsættes plakater fra Regionsvalgkampen som kører parallelt med kommunalvalget.

Vi har ca. 2.000 plakater som skal op at hænge.

Vi håber du har mulighed for og ønsker at give en hånd med.

Tilbagemeldingerne fra dem som har gjort det før er, at det er sjovt og spændende.

Hvis man er interesseret i at hjælpe, kan man henvende sig til formanden, hvor det kan aftales,

hvor mange plakater man vil tegne sig for og hvilket område man gerne vil sætte plakaterne op i.

Alle plakathold, som skal opsætte plakater mødes den 25. oktober kl. 10 – 11. I dette tidsrum vil det ønskede antal plakater blive udleveret og de sidste retningslinjer vil blive givet inden alle sendes afsted, så vi er klar kl. 12.00 til ophængningen.

Efter plakatophængningen mødes vi kl. 18.00 i partilokalet og får lidt at spise. Her vil der være mulighed for at afrapportere til partiforeningen, hvordan det er gået.

Hvis man har et vindue eller hegn ud mod en trafikeret vej kan man bidrage med at give tilladelse til opsætning/ophængning af et par plakater eller et banner som har en størrelse på 2,5 meter gange 1 meter.

Henvendelse til formanden kan ske på gravgaard3@hotmail.com eller på mobil 2026 6852.

 

Omdeling af valgavis og materiale

Vi har produceret en valgavis, som udkommer i 20.000 eksemplarer. Valgavisen indeholder en præsentation af kandidaterne ligesom vi også offentliggører vores valgprogram.

Vi mangler omdelere og skal derfor anmode om en hjælpende hånd.

Valgavisen skal omdeles i perioden uge 43 og 44.

Hvis du har mulighed for at omdele dette materiale, vil det være en stor hjælp.

Vi kan levere aviserne på adressen efter aftale.

Henvendelse til formanden kan ske på gravgaard3@hotmail.com eller på mobil 2026 6852.

 

Valgstyrere og valgtilforordnede

Tak til alle som har meldt sig som valgtilforordnede og valgstyrere. Inden for tidsfristen lykkedes det at få 21 til at melde sig. Alle de anmeldte skulle gerne have modtaget besked i Digitalpost om, at de er accepteret og hvilket valgsted de er blevet tildelt. Der er efterfølgende modtaget nogle flere, som er blevet henvist til kommunens valgsekretariat. Vi var blevet bedt om 25 og vi har præsteret de 21.

Et ganske pænt resultat. Tak til alle som tog imod opfordringen.

Vi ser frem til at høre fra dig med et tilsagn om en hjælpende hånd.

 

Bestyrelsen